23 februari 2023 zijn de Covid maatregelen weer aangepast
Bij klachten: blijf thuis en doe een test
Voor iedereen met klachten blijft gelden: blijf thuis en doe een zelftest. Is de uitslag positief? Maak dan een afspraak voor een test bij de GGD en ga minimaal 5 dagen in isolatie. U mag weer naar buiten als u de laatste 24 uur geen klachten heeft. Het is niet meer nodig om zich te testen als u geen klachten hebt.
Een coronabesmetting kan ook voor gezonde mensen nog steeds heel vervelend zijn. Corona blijft een groter risico voor mensen die ouder zijn, of die een kwetsbare gezondheid hebben.
Een aantal adviezen helpt nog steeds om besmetting te voorkomen:
Hiermee beschermt u uzelf, uw familie, vrienden en anderen. En houdt u rekening met de mensen die zich zorgen maken over hun eigen gezondheid, bijvoorbeeld omdat ze ouder zijn of chronisch ziek.
Respecteer elkaars keuzes
Houd rekening met elkaar. Houd afstand als iemand daar om vraagt. Heeft u een afspraak met iemand die zorgen heeft over zijn of haar gezondheid? Doe dan eerst een zelftest. En respecteer elkaars keuzes, bijvoorbeeld als iemand een mondkapje draagt op een plek waar u het zelf niet zou doen.
U kunt in de praktijk in Holten direct uw behandeling per pin afrekenen. Dit is helaas (nog) niet mogelijk op de locaties Bathmen en Nieuw Heeten. De tarieven die voor de behandeling gelden kunt u op onze website vinden.
Pin betaling indien één of meerdere van onderstaande voorwaarden op uw situatie van toepassing is.
Geen Pin betaling indien één of meerdere onderstaande voorwaarden op uw situatie van toepassing is.
Veiligheid
Uit veiligheidsoverwegingen kunt u bij ons niet met contant geld betalen.
Pinnen
Het voordeel van pinnen is dat u achteraf geen (verzamel)nota meer ontvangt via onze praktijk omdat u per behandeling afrekent. Na het voldoen van het bedrag krijgt u van ons de Pinbon mee als bewijs van betaling. Indien gewenst kunt u ook de nota van de behandeling ontvangen per e-mail.
Declaratie bij uw zorgverzekeraar
Indien u een aanvullende verzekering heeft voor fysiotherapie, dan declareren wij uw behandeling(en) rechtstreeks bij uw zorgverzekeraar. Onze praktijk heeft met alle zorgverzekeraars een contract, dat betekent dat u de betreffende behandeling(en) niet zelf hoeft te declareren bij uw zorgverzekeraar.
Correct e-mailadres
Omdat wij de facturen via e-mail verzenden is het belangrijk dat wij uw juiste e-mailadres in het systeem hebben staan. Mocht u een ander e-mailadres hebben geef dit dan aan ons door zodat wij dit kunnen aanpassen.